kunstje

kunstje

maandag 30 april 2018

SM 12, update, ronde 2 en 3.

Een beetje gek............
Moet je zijn voor deze wedstrijd,
of je wordt het!
Bijverschijnsel: je wordt er blij van.......... 
Inmiddels twee rondes verder, wat gezien mijn historische breisnelheid erg bijzonder is.
Die snelheid is dan ook aardig toegenomen na  4 paar sokken sinds maart......
Het laatste paar lace sokken in zelfs 7 dagen gebreid. (En dat als je nog nooit lace/ kant gebreid hebt)






De afkorting COBL: Cobl: cast on using backwords loop method. Klinkt als een stel wild geworden kalkoenen, en ziedaar.










stroopwafels: treasure!


 
 

                

Ook de brioche sokken waren compleet nieuw voor me en van een fleegle heel had ik nog nooit gehoord.
Swedisch chef....  brk= knit stitch together with companion yarn over.....abbreviation  from the checkbox sock.
Anna maakt ondertussen de meest mooie en hilarische tekeningetjes in in het madness thema : Draakjes.
Ze staan ook op haar blog: Blog van Anna: Marvelknits
Als dapper draakje van team Bahamut vind ik dat helemaal geweldig.
Inmiddels zijn mijn sokken ( patroon safe harbor, de blauwe van ronde 3) goedgekeurd en ben ik door naar de vierde ronde.  In deze ronde zijn nog 10 plaatsjes, dus dat gaat waarschijnlijk de laatste worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten