kunstje

kunstje

woensdag 12 mei 2021

Sockmadness 15 Ronde 2 all the B's

Met kralen......... nog een keer..........  

De wol is met wede geverfd in het Prehistorisch dorp, het zijn prachtige sokken geworden. 



Door naar ronde 3. 
maar........... dat was andere koek: een brioche sok waarvoor zelfs de instuurtijd verlengd werd
omdat er anders niet echt veel mensen door gingen naar de volgende ronde. 
Helaas deze sok was voor mij een sok te ver...... ik had nog nooit brioche gebreid en blijk er ook geen ster in te zijn. 
Dus na vier dagen ploeteren........... heb ik hem uitgehaald. Froggen heet dat in vaktermen. 
 
Zo had hij moeten worden.
blaadjes achter en brioche blaadjes voor, in twee kleuren met een aangebreide blaadjesrand.....






Dit was mijn kleurcombi....... hij heeft het niet gehaald......... 

Als er nog een leuk, en vooral minder tijdrovend patroon komt probeer ik nog wel een volgende sok te breien, maar niet meer voor de wedstrijd. 
Volgend jaar weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten