kunstje

kunstje

dinsdag 3 april 2018

Sockmadness 12!

sockmadness...............  vorig jaar sloeg ik het vanuit de verte gade, hield er een paar mooie sokken aan over die een breivriendinnetje gebreid had, maar die haar te groot waren.

Het betreft hier een wereldwijde sokkenbreiwedstrijd: Eerste ronde is bedoeld om je te kwalificeren , je moet in twee weken een voorgeschreven patroon breien.

Aangestoken door mede stitch en bitch leden, en andere wolvriendinnen, besloot ik een poging te wagen. En.......... mede doordat ik met griep aan huis gebonden was heb ik een paar sokken in de voor mij onwaarschijnlijk korte tijd van twee weken heb gebreid.
En ik ben er best tevreden over. Het patroon was goed te doen, de sokken zijn naar mijn zin, en ik heb weer een paar leuke truukjes geleerd.
Nu ben ik dus door de kwalificatie ronde, want de sokken zijn goedgekeurd, en zal ingedeeld worden in een team. Van ieder team valt de langzaamste (laatste inzender waarvan de sokken goedgekeurd zijn) steeds af.
Drie keer raden wat ik denk..... team slakkengang wordt het en ik verwacht er in de eerste ronde uit te liggen wegens breitijdgebrek.
Hierna zal ik de wedstrijd vanaf de zijlijn blijven volgen als cheerleader en de rest aanmoedigen.


Het leuke is wel dat als je de kwalificatieronde gehaald hebt, je de sokpatronen van de hele wedstrijd ook krijgt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten